Főoldal

Ügyfeleinknek

Bárkivel előrfordulhat, hogy nehéz pénzügyi helyzetbe kerül, vagy elfelejti kifizetni számláit. Bármi is az oka az elmaradásának, segítünk, hogy kimásszon belőle.

 

Adósságrendezés

Befizetéshez rendelkezésre álló banszámlaszámaink.

Rendezze adósságát egyszerűen

 

Kapcsolattartás

Személyesen nyitvatartási időben, telefonos ügyfélszolgálatunk is rendelkezésre áll.

Elérhetőségeink

 

Tájékoztatók

Minden formanyomtatványunk, tájékoztatónk.

Tekintse meg tájékoztatóinkat

Online fizetés bankkártyával

Panasz és jogorvoslat

Panaszát lehetősége van bejelenteni a formanyomtatványok kitöltésével, de egyébként előtte javasoljuk hogy olvassa el panaszkezelési tájékozatónkat.

  A Legal Group Panaszkezelési Szabályzata

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az MNB oldalán található tájékoztatókat és panaszkezelési formanyomtatványokat az alábbi linkre kattintva érhetik el:

  Fogyasztóvédelmi formanyomtatványok   Panasztörvény tájékoztató

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat. A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt. A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll. A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.