Személyes felkeresés
A passzív és aktív bankügyletek szerződéskötéséhez kapcsolódó ügyfél-azonosításnál és ellenőrzésnél, illetve a követeléskezelés bármely kezelési szakaszában hatékonyan alkalmazható eljárás.
Országos felkeresői hálózatunk segítségével biztosítjuk, hogy a megbízás átvételétől számítva akár 24 órán belül a potenciális ügyfelet/kötelezettet lakcímén, székhelyén személyesen megkeressük a Megbízónk által meghatározott feladat(ok) végrehajtása érdekében.
A tevékenység során készített dokumentációt digitalizáljuk, majd papíralapon és elektronikus formátumban egyaránt átadjuk Megbízónk részére.
Az ügyintézés során tudomásunkra jutott információkat strukturált adatbázisban rögzítjük, így biztosítani tudjuk a tevékenységgel kapcsolatos teljes körű elektronikus adatszolgáltatást.
A szolgáltatáscsomag elemei:
- Passzív és aktív bankügyletek szerződéskötéséhez kapcsolódó ügyfél-azonosítás és ellenőrzés
- Preventív kontakt szerződésbontás megelőzése érdekében
- Készpénzbeszedés
- Környezettanulmány készítése
- Átstrukturálási nyomtatványok, nyilatkozatok beszerzése, lehetséges megoldási alternatívák egyeztetése
- Fizetési haladék, részletfizetési megállapodás, átütemezési kérelem elbírálása, megkötése
- Okirat-kézbesítés
- Kötelezetti nyilatkozat beszerzése
- Biztosíték (ingó, ingatlan) ellenőrzése, állapotfelmérés
- Adategyeztetés, adatváltozás dokumentálása
- Címfelderítés
- Partnerinformáció beszerzése, információ valódiságának ellenőrzése
A szolgáltatáscsomag elemei külön-külön is igénybe vehetők.