Behajtási Call Center, Web Center, Contact Center szolgáltatások
A tevékenység szolgáltatáscsomagunk minden elemének nélkülözhetetlen tartozéka!
Vállaljuk megbízónk behajtási Call Center, Web Center, Contact Center szolgáltatásának megszervezését, humánerőforrás és infrastruktúra biztosítását. Igény esetén közreműködünk a működési folyamatok kidolgozásában.
Vegye igénybe a Legal Group cégcsoport üzleti megoldásait, infrastruktúráját és közel 20 éves szakmai tapasztalatát!
A szolgáltatáscsomag elemei:
- Behajtási Call Center, Contact Center, Web-Center szolgáltatások – Idegen nyelveken is (angol/német)
- Tömeges híváskezelés (kimenő és bejövő hívások)
- E-mail-en illetve WEB-en keresztül érkezett megkeresések fogadása, azonosítása, megválaszolása és továbbítása
- Behajtási HelpDesk kialakítsa és üzemeltetése
A szolgáltatáscsomag elemei külön-külön is igénybe vehetők.