ugyfelazonositas es ellenorzes2

Ügyfél-azonosítás és ellenőrzés

Pénzügyi intézmények ügyfeleinek szerződéskötést megelőző azonosítása, személyes adatainak összevetése a személyi okmányaival.

Elsősorban a kevés fiókkal, vagy fiókkal nem rendelkező pénzügyi intézményeknek ajánlott, interneten, vagy call centeren keresztül történt ajánlatadást követően, új ügyfelek történő szerződéskötést megelőzően.

Országos felkeresői hálózatunk segítségével biztosítjuk, hogy akár a megbízástól számított 24 órán belül a potenciális ügyfelet lakcímén, székhelyén személyesen megkeressük a Megbízónk által átadott adatok ellenőrzése és az ügyfél azonosítása céljából.

A tevékenység során készített dokumentációt digitalizáljuk, majd papíralapon és elektronikus formátumban egyaránt átadjuk Megbízónk részére.

Az ügyintézés során tudomásunkra jutott információkat strukturált adatbázisban rögzítjük, így biztosítani tudjuk a tevékenységgel kapcsolatos teljes körű elektronikus adatszolgáltatást.

A szolgáltatáscsomag elemei:

  • Környezettanulmány készítése
  • Okirat-kézbesítés, aláíratás tanúk előtt
  • Biztosíték (ingó, ingatlan) ellenőrzése, állapotfelmérés
  • Adategyeztetés, ellenőrzés
  • Partnerinformáció beszerzése, információ valódiságának ellenőrzése

A szolgáltatáscsomag elemei külön-külön is igénybe vehetők.