NET program
Hitelintézetek, pénzügyi vállalkozások megbízásából közreműködünk a NET programban való részvételre banki objektív feltételek alapján jogosult ügyfelek
- felkeresésében,
- azonosításában,
- szubjektív feltételeknek való megfelelés ellenőrzésében,
- továbbá segítjük őket a szándéknyilatkozat kitöltésében,
- valamint a szükséges dokumentáció összegyűjtésében, amit akár a lakóhelyükön át is veszünk tőlük és eljuttatjuk Megbízóink részére.
Alap eljárások:
- Call Center (információnyújtás a NET programról, telefonos segítség a szükséges igazolások beszerzéséhez)
- Személyes felkeresés (tájékoztatás, azonosítás és dokumentumok átvétele)
- Szükséges dokumentumok továbbítása (ügyfél – Legal Group – Megbízó között)
Opcionális eljárások:
- Nem együttműködő ügyfelek felkeresése, tájékoztatása a NET programról
- Szükséges igazolások beszerzése az ügyfél nevében (megbízásából)
- Segítségnyújtás szándéknyilatkozat kitöltéséhez (szándéknyilatkozat megszemélyesítése Megbízó által biztosított adatokkal)
Valamennyi munkatársunk rendelkezik a Hpt. által előírt képesítéssel, ill. vizsgával. Felkeresőink és call center operátoraink az ügyféllel folytatott kapcsolatfelvételek időpontja, helye, gyakorisága vonatkozásában, illetve az adóssal folytatott kommunikáció módjában a PSZÁF elnökének 14/2012. (XII.13.) számú ajánlásában foglaltak szerint járnak el.