A sikeres kintlévőségkezelés elengedhetetlen kellékei az eljárásokat támogató korszerű IT megoldások.
A cégcsoport tulajdonosai és vezetői kiemelkedő fontosságot tulajdonítanak a szolgáltatásnyújtást gyorsító, áttekinthetővé és naprakésszé tevő, költséghatékony IT háttérnek.
IT hátterünk elemei:
- Nyilvántartó rendszerünk egy saját naprakész fejlesztésű intranet/internet alkalmazás, amely a megfelelő jogosultságokkal bárhonnan használható, internet-elérés és egy szabványos web böngésző segítségével.
E rendszer vezérli call centerünk, SMS küldő rendszerünk és felkeresői hálózatunk működését.
- Telefonos rendszerünk egy internet alapú hosted call center, amely rendkívül rugalmas HR adatbázisunk segítségével a call center létszám néhány nap alatt történő megtöbbszörözését, majd visszacsökkentését teszi lehetővé.
- SMS küldő rendszerünk lehetővé teszi a kívánt mennyiségű SMS gyors és azonnali kiküldését.
- Felkeresőinkkel szükség esetén – mozgás közben – PDA alapú kommunikációt folytatunk.